niedziela, 31 maja 2020

Tydzień XXIII - Imperium kontratakuje

Witajcie,
dwudziesty trzeci tydzień przed nami, nie wiem jak u Was, u mnie zapowiada się świetnie. Początkiem tygodnia ruszam z imperium, mam kilka modeli do wymalowania, i mam ogromną motywację, bo im szybciej skończę je malować, tym szybciej ruszę z moimi figurkami. 
W sobotę świętuję kolejne urodziny, a w niedzielę otwieram sezon turniejowy w tym roku! Już się nie mogę doczekać :) 

W ubiegłym tygodniu skończyłem młyn, który możecie zobaczyć tutaj, praca nad nim dała mi dużo radochy, a przerwa od malowania figurek zaowocował głodem malowania, więc jest dobrze.
Baldura nie udało mi się skończyć, ale Steam skutecznie "rzuca" kłody pod nogi, przecenili Icewind Dale, no i jak nie kupić? Kupiony :) 

Audiobooki przesłuchałem oczywiście, dalej męczę Pilipiuka na Storytel, w tym tygodniu skończyłem pierwszą część przygód Wędrowycza czyli Kroniki Jakuba Wędrowycza, oraz kultową dla mnie pozycję czyli 2586 kroków. Obie pozycję, BARDZO polecam!!

To co? Udanego tygodnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz