niedziela, 31 maja 2020

Zrujnowany młyn

Witajcie,
jeśli mnie śledzicie, to wiecie że w ostatnim czasie zacząłem sobie dłubać przy elemencie terenu. Zainspirowałem się Youtubem, i postanowiłem zbudować zniszczony młyn. Sam proces dał mi bardzo dużo radochy, super było coś stworzyć od zera. Z perspektywy czasu, kilka rzeczy zrobiłbym inaczej, jednak jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolony. 

Ciekaw jestem co sądzicie o końcowym efekcie, miło mi będzie jeśli podzielicie się co zrobilibyście inaczej, ewentualnie może wytkniecie mi jakieś błędy, z góry dziękuję za komentarze. 

A teraz odsyłam do zdjęć :)


























6 komentarzy:

  1. Dobra robota!
    Grałbym z takim czymś na stole ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makiety - robisz to naprawdę dobrze! Teraz jeszcze reszta terenów i stół do Mordeim/Warheim będzie jak znalazł :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się bardzo ładnie i gdybyś nie pytał, nie zwróciłbym uwagi, ale pytałeś, to proszę: dachówki mają taki kolor, że nie do końca wiadomo, czy to dachówki czy strzecha. Ale i tak petarda!

    OdpowiedzUsuń
  4. job today Using the job search function on the American Express website you can search for jobs with the Customer Care Team all over the world.

    OdpowiedzUsuń
  5. job today At the end of each day, assess what transpired, give yourself and your co-parent just dues for jobs well done and strive to avoid repeating mistakes.

    OdpowiedzUsuń