niedziela, 10 maja 2020

Tydzień XX - Demon, hulki i co jeszcze?


Witajcie!

Przed nami tydzień dwudziesty, zapowiada się całkiem nieźle, ale o tym potem. W ubiegłym tygodniu skończyłem necrońską gąsienicę oraz latacze, więc bardzo fajnie. W zasadzie dzięki nim mam małe opóźnienie, jednak w tym tygodniu mam nadzieję je odrobić. 

Ze skaveńskiego projektu, zostało mi do wymalowania dziewięć figurek, demon i 8 thunderhulków. I powiem Wam moi mili że to jet plan na ten tydzień. Będę miał troszkę więcej wolnego czasu który zamierzam wykorzystać do maksimum. 
Zacząłem też interesować się troszkę terenami, nawet jakieś tam rysunki i plany sobie zrobiłem, jednak na razie chyba żaden projekt nie zostanie przeze mnie podjęty (chociaż kto wie co mi do głowy strzeli). 



Przesłuchałem też audiobook pt. Czarna Madonna, Mroza. Kiedyś pamiętam byłem wysłać coś na poczcie, czekałem w kolejce i była ta książka do kupienia, przeczytałem opis, zapowiadała się całkiem fajnie, i nie wiem czemu jej wtedy nie kupiłem. Ostatnio zobaczyłem że jest ten tytuł na Storytel, więc pomyślałem że przesłucham. Moi mili, dawno nie słuchałem takiego gniota! Historia jest tak słaba i niedorzeczna, bohaterowie tak płytcy że to jest jakiś dramat. Gorąco Wam tej książki nie polecam, chyba że macie z 10 godzin życia które chcecie stracić.. 

Z ciekawostek, na Storytel pojawiają się audiobooki Andrzeja Pilipiuka, przesłuchałem ich sporo, ale myślę że to dobra okazja żeby sobie je odświeżyć.

Udanego tygodnia! 

2 komentarze:

  1. No to jak na ten tydzień mają być skaveny to wypatruję kolejnego wpisu!

    Dobrze, że wrzucasz info o tych audiobookach. Przynajmniej wiem, co omijać a co warto wrzucić do playlisty ;-)

    OdpowiedzUsuń