niedziela, 3 maja 2020

Tydzień XIX

Witajcie,


no i co, miałem masę planów, myślałem że się troszkę odmaluję, jednak problem z zębem i ze znalezieniem dentysty w czasach jakie mamy zweryfikowały moje plany. Zacząłem malować necrony, zacząłem robić pod nie podstawki, myślę że w tym tygodniu na bloga wlecą fotki ukończonych lataczy. 
Demona nie tknąłem nawet niestety. Słaby tydzień ogólnie. 


Jedna żeby nie same pesymistyczne rzeczy, udało mi się przesłuchać drugą część Orła Białego, o moi mili, rewelacyjny to audiobook, świetna historia, super bohaterowie, no i sam pomysł z zaniesieniem kultury, cudowny! Na Gota, przesłuchajcie! 24 godziny na prawdę dobrej rozrywki.

Dobrego tygodnia!

2 komentarze:

  1. No podobno ma być trzecia część, na którą czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łączę się z Tobą w bólu (i mnie dopadła "ósemka-nigdy-nie-wyjdę").

    OdpowiedzUsuń