sobota, 16 maja 2020

Armia Skavenów - ukończona

Witajcie,

jeśli mnie obserwujecie, wiecie że ostatnio zmagałem się z dużym zleceniem, była to cała skaveńska horda. W sumie pomalowałem w tym projekcie 165 figurek (furmankę, artylerię liczę jako jedną sztukę). Modele dostałem w takim stanie:



Po zakończeniu szczurza horda wygląda tak:








Poniżej macie listę wszystkich elementów tej armii:

Podsumowując, bardzo przyjemne zlecenie, fajne się przy nim bawiłem. Mam nadzieję że ta skaveńska horda opanuje stoły, i będzie dobrze służyć właścicielowi. No i jestem ciekaw co o niej myślicie Wy moi mili? 











9 komentarzy:

  1. Spójnie, na poziomie i na wskroś skaveńsko. Gratuluję zapału, żeby cyknąć tak porządnie całą 165. Mi zeszłoby ze 3 lata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale chwila... jak to ukończona? Każdy skaveński gracz wie, że jego armia szczurów ciągle się będzie rozrastać i jej koniec nie ma miejsca! Tak-tak! Więcej modeli za spacz-tokeny! Wielki twórca-producent już się odmroził-ożywił więc można kupić-nabyć więcej-dużo modeli, tak-tak!

    Zawsze podziwiam takie ukończone projekty. Nie tylko pod względem piękna, spójności armii i ogółem wykonania. Chyba najmocniej podziwiam samozaparcie i dyscyplinę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończona, ponieważ to nie moja armia, ja ją tylko malowałem :)

      Usuń
  3. Winszuje. Oglądanie tylu pomalowanych figurek to poezja:-)

    OdpowiedzUsuń