piątek, 29 maja 2020

Mystery Box -II

Witajcie,
kolejny Mystery Box trafił w moje ręce. Tym razem zamówiłem opcję Age of  Sigmar, za stówę. W środku znalazłem następujące rzeczy:
  1. Farbkę oraz dwa razy Citadel Ardcoat - czasem użyję więc średnio
  2. Opaska na rękę - dam komuś :) 
  3. Wydrukowana figurka - ciekawa, nie znalazłem nigdzie tego wzoru, myślę że wykorzystam w przyszłych projektach, na plus
  4. Sigmaryta - w zasadzie figurka mi zupełnie zbędna
  5. Zestaw Warhammer Underworld Bestgrave - tym się mega jaram, mam w planach mały oddział ogrów a figurka huntera z tego zestawu jest super
  6. White Dwarf - numer z orkami, sporo inspiracji jak to w tej gazetce i fajny poradnik malowania żółtego 
Podsumowując, drugie już pudełko oceniam na plus więc co zrobić? Trzeba zamówić kolejne :) 




2 komentarze: