niedziela, 17 maja 2020

Tydzień XXI - odpoczynek?

Witajcie,
w poprzednim tygodniu udało mi się skończyć szczurzą hordę(odsyłam do poprzedniego posta), z czego bardzo się cieszę. Przesłuchałem też trzy audiobooki, Pilipiuk na Storytel zrobił mi bardzo dobrze. Odkurzam po kolei wszystkie pozycje i tak przesłuchałem Aparatus, Wieszać Każdy Może i Homobimbrownikusa. Gorąco polecam. 
Zacząłem sobie też coś dłubać przy jakiejś małej makietce, raczej to będzie element terenu. Jednak plany. 
W kolejnym tygodniu robię sobie odpoczynek od figurek, podłubie troszkę przy dioramce co najwyżej, no i czekam na Mystery boxa więc jak przyjdzie, spodziewajcie się posta. 
Muszę znów nabrać głodu malowania :) 

Dobrego tygodnia! 




3 komentarze:

  1. Odpoczynek też ważna rzecz. A co do makiety to czekam na efekty - w razie pytań wal śmiało na priwa :-)

    OdpowiedzUsuń