środa, 1 stycznia 2020

Podsumowanie roku 2019

Witajcie!

Kolejny rok za nami!

Nadeszła chwila krótkiego podsumowania. 2019 był zdecydowanie bardzo udanym rokiem jeśli chodzi o moje hobby. Tak na prawdę malowałem kilka różnych armii, przez biurko przewinęli się necroni, lizaki, haje, woody i trupy.
Pomalowałem w sumie 295 modeli więc uważam że to całkiem dobry wynik. Chociaż moich figurek w tej całej masie było tylko 16.















Jeśli chodzi o publikowanie na blogu to im więcej maluję tym mniej mam czasu na prowadzenie bloga, niestety doba się nie rozciąga. Opublikowałem 67 postów, to o dziwo więcej niż w ubiegłym roku (w ubiegłym roku było 46 postów)
Najmniej pisałem w grudniu, to zdecydowanie najgorszy dla mnie miesiąc, jednak na to wpływ ma głównie praca.

Tutaj chciałem wam również podziękować za to że tutaj zaglądacie, zostawiacie ślady w postaci komentarzy.
W nowym roku życzę Wam wszystkiego najlepszego!

Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. Szacunek za takie samozaparcie i zapał :-)

    Rozumiem też Twoją rozterkę, że im więcej się maluje, tym mniej czasu, by to opublikować na blogu (w końcu można malować zamiast pisać!).

    Niemniej zarówno liczba wpisów jak i pomalowanych modeli jest imponująca. Podziwiam, gratuluję i życzę abyś pozostał dalej tak aktywnym malarzem w 2020 roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ilości pomalowanych modeli, oby w 2020 było ich jeszcze więcej, podobnie jak wpisów na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję pobić magiczną liczbę 300 :)

      Usuń
  3. Imponujące ilości! Gratki. Wytrwałości i jeszcze większej ilości pomalowanych miniatur w 2020 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2020 jest rokiem przestępnym więc będzie łatwej :)

      Usuń
  4. jestem pod wrażeniem. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń