środa, 15 stycznia 2020

Inwentaryzacja cząstkowa

Witajcie,

dziś spisałem modele które mam do wymalowania. Pytacie po co? Chcę sobie uporządkować malowanie, podzielić wszystko na mniejsze partie, no i miło będzie oglądać jak ta lista, miejmy nadzieję będzie się skracać :)

A więc do wymalowania zostało mi:

Skaveny:
  1. Skaveński demon
  2. Dwa kółka 
  3. Furmanka
  4. Dwie wyrzutnie gazowych kulek
  5. Drużyna z naftą
  6. Jeden Thunder Hulk
  7. Dwóch skaveńskich warlordów
  8. Maszynista
  9. 20x Stormvermin
  10. 5x footpads
  11. 37x clanrats
  12. skaveńska katapa
  13. i działo
  14. 24x monki
  15. 15x censerów
Imperium:

  1. 50x włócznicy
  2. lord na smoku
  3. dwóch lordów na gryfach
  4. steam tank
Jak więc widzicie mam długą listę, dodam tylko że to nie są jeszcze moje modele... Jak się troszkę odkopię ze zleceń, to zrobię też drugą "listę wstydu", i powoli będę też swoje figsy malował :)


Od przyszłego tygodnie chyba będę losował co malować następnego :)

4 komentarze:

  1. Zastanawiam się jak długa jest Twoja osobista lista wstydu. Też ostatnio podliczam swoje maleństwa, by się "pochwalić" na blogu. Starczy rzec, że w moim tempie zajmie mi pomalowanie tego następne naście lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj długa, sporo dłuższa niż ta wyżej wymieniona :)

      Usuń
    2. Hmm dobra to ja przez weekend dokładnie podliczę i puszczę wieści na bloga. Ciekawi mnie które z nas "wygra" takie zmagania :-D (oczywiście potraktuj to jako przyjacielską zachętę do walki z szarą hordą).

      Swoją drogą chyba w ten weekend miałeś mieć DMPki? Jeśli tak to powodzenia i dobrej zabawy!

      Usuń