wtorek, 7 stycznia 2020

Tydzień II

Witajcie,


chciałbym troszkę usystematyzować pisanie, mam bardzo dużo planów na ten rok, i małymi kroczkami zamierzam je wszystkie spełnić :) 

Postanowiłem sobie że na początku każdego tygodnie niedziela/poniedziałek napiszę podsumowanie poprzedniego oraz plany na kolejny. Musiałem to napisać bo "słowo się rzeknie" i nie będzie już wymówek. :) 


W tym tygodniu chciałbym ogarnąć do końca Necrony, które opanowały moje biurko, i jeśli się uda przygotować podstawki pod oddział skaveńskich monków i censerów. Przy okazji może uda mi się również zrobić podstawki pod szczurze maszynki, które po necronach opanują biurko. 


Niezbyt ambitnie, jednak jak już mówiłem małe kroczki :) 

Pozdro

4 komentarze:

  1. Powodzenia w realizacji planów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, ja wymiękłam bo czas poświęcany na robienie zdjęć i ich obróbkę przy takich podsumowaniach był na tyle duży, że wolałam przerobić go na malowanie. Aczkolwiek nie zniechęcam jeno kibicuję pełną piersią :-D

    OdpowiedzUsuń