niedziela, 26 stycznia 2020

Tydzień V

Witajcie,

niestety nie udało mi się pomalować szczurków z cepami, ale to nie jest tak że w ogóle nad nimi nie siedziałem, po prostu ich nie skończyłem. Wrzuciłem za to fotki z DMK, możecie je przeglądnać w poprzednim poście. A co do braku czasu to Netflix pożera mi go za dużo , wracam do audiobooków, może polecicie jakieś dobre pozycje ze Storytel? 

W tym tygodniu muszę skończyć censerów, do tego chciałbym pomalować, albo chociaż zacząć monki.

Czyli podsumowując pozycje z listy Skavenów nr 14 i 15. I jak tak patrzę na ta listę to już poleci z górki :)


Skaveny:
  1. Skaveński demon
  2. Dwa kółka 
  3. Furmanka
  4. Dwie wyrzutnie gazowych kulek
  5. Drużyna z naftą
  6. Jeden Thunder Hulk
  7. Dwóch skaveńskich warlordów
  8. Maszynista
  9. 20x Stormvermin
  10. 5x footpads
  11. 37x clanrats
  12. skaveńska katapa
  13. i działo
  14. 24x monki
  15. 15x censerów
Imperium:

  1. 50x włócznicy
  2. lord na smoku
  3. dwóch lordów na gryfach
  4. steam tank
Trzymajcie kciuki :)

2 komentarze:

  1. Mam dwóch kadzielników i wciąż nie wiem czy malować ich na klasyczną skaveńską zieleń czy jakiś inny ordynarny kolor (zastanawiał mnie ciepły brąz). W tej sytuacji poczekam na Twoje malowanie, więc czuj większą zachętę, by ich ukończyć :-D

    OdpowiedzUsuń