niedziela, 26 kwietnia 2020

Tydzień XVIII - Necronów ciąg dalszy

Witajcie,


moi drodzy, w ubiegłym tygodniu mimo przewidywań miałem o wiele mniej wolnego czasu niż założyłem. Do tego model necrońskiej gąsienicy sprawił mi bardzo dużo kłopotu, jednak o tym w kolejnym poście. Podsumowując, cały tydzień frustrowałem się nad jednym modelem, którego finalnie jeszcze nie skończyłem...
Z pozytywów, na pewno wspomnę tutaj Mystery Boxa którego sobie zamówiłem, myślę że jeszcze nie raz skorzystam z oferty tego sklepu. Zainteresowanych odsyłam do wcześniejszego posta. 



W nadchodzącym tygodniu chciałbym rozpocząć malowanie necronów  chociaż jeden wieczór spokojnie pomalować demona. Nie zakładam więcej bo na prawdę nie wiem jak się wszystko poukłada. No i jeszcze może podstawki do lataczy bym ogarnął. Sam nie wiem, jednak na pewno postaram się odrobić ten leniwy tydzień!

Dobrego tygodnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz