niedziela, 12 kwietnia 2020

Tydzień XVI

Witajcie,

kolejny tydzień za nami, pandemia szaleje, święta w pełni.. Powiem Wam moi mili że uważam że ubiegły tydzień wykorzystałem maksymalnie do tego ile czasu miałem. Ogarnąłem sobie warsztat, więc główne założenie spełniłem. Jeśli chodzi o clanraty to zacząłem je mazać, też na plus!

Plany? Otóż w najbliższych dniach siadam do szczurków, chcę skończyć te 39 clanratów i zacząć albo hulki albo demona. Jakoś wybiorę kolejny projekt. I tak moi mili zbliżam się coraz szybciej do ukończenia tej armii..

Lista modeli które zostały mi do wymalowania też już się mocno skróciła:

Skaveny:
  1. Demon
  2. 8x Thunderhulk
  3. 39x clanratów
Imperium:
  1. 50x włócznicy
  2. lord na smoku
  3. dwóch lordów na gryfach
  4. Steam tank
Dużo zdrowia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz