sobota, 25 kwietnia 2020

Mystery Box - I

Witajcie,

moi mili nie wiem czy śledzicie oferty sklepów modelarskich, mi się zdarza, i tym oto sposobem trafiłem na stronkę sklepu Figurkowe Gry Bitewne. Otóż mają oni w ofercie Mystery Boxy, pudełka z losową zawartością.
Zamówiłem boxa za stówę, czyli najtańszego, z czystej ciekawości. I moi mili bardzo miło się zaskoczyłem.

W środku znalazłem:
  • 3 farbki Citadel - farbek nigdy za dużo więc spoko
  • znaczniki - też się przydadzą
  • kostki - z kostkami jak z farbkami :) 
  • zestaw podstawek Micro Art Studio - generalnie mogę je odstąpić za koszt paczkomatu
  • dwa stare numery White Dwarfa - gazetki akurat lubię, inspiracji nigdy za dużo
  • Figurka goblińskiego szamana - cudeńko jakiego jeszcze w mojej kolekcji nie ma, a że jakiś tam zalążek goblińskiej hordy się tworzy, to bardzo na plus!

    Jak sami widzicie, opłacało się, żałuję że nie mają w ofercie comiesięcznej subskrypcji, jednak tak czy siak, zamierzam co miesiąc sobie takowego boxa zamawiać, bo to moim zdaniem fajne uzupełnianie kolekcji :) 
Dajcie znać czy trafiliście na coś takiego w polskich internetach :)



1 komentarz:

  1. Ostatnio coraz częściej spotykam się z takimi Myster Boxami, zwłaszcza pośród wargamingowych youtuber'ów (przy czym dotyczy to zagranicznych sklepików). Fajnie, że w Polsce też idzie coś takiego dostać. Aż sobie sprawię jedno takie pudło z majowej wypłaty :-)

    OdpowiedzUsuń