niedziela, 5 kwietnia 2020

Tydzień XV - Zmiana miejscówki


Witajcie,

tydzień czternasty za nami, jak tam Wasze postępy malarskie? U mnie zaowocował dwom ukończonymi necrońskimi arkami, więc myślę że całkiem nieźle. Zainteresowanych odsyłam do posta poprzedniego. 
Przesłuchałem też pierwszą część przygód Chyłki, pod tytułem Kasacja. Lepiej bawiłem się jedna przy lekturze. Może dlatego że przeczytałem wszystkie części a ten audiobook to takie odkurzanie początków tej historii. Zastanawiam się nad rankingiem audiobooków na koniec roku, co myślcie? 

Plany na nadchodzący tydzień? 
Przede wszystkim wracam do mojej letniej pracowni czyli na poddasze, gdzie mam większe biurko, więcej miejsca, ciszę, spokój.. Więc to mój temat priorytetowy. Malarsko, chciałbym ruszyć z clanratami, może uda mi się je skończyć, byłoby super! 
No i zastanawiam się czy nie zwiększyć aktywności na instagramie, bo szybciej mi wrzucić zdjęcie z komentarzem z tego co się dzieje na biurku niż pisać post, obraz wart jest tysiąca słów..

I to tyle w tym tygodniu moi mili! 
Dużo zdrowia!



6 komentarzy:

  1. Nieeeee! Zostań wśród nas! Blogerów!

    Na blogu łatwiej wszystko znaleźć a na instagramie... tam się nawet nie da konta permanentnie skasować ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogosfera umiera, więc to naturalny krok. ;)

      Usuń
    2. Tzn, nie przestanę publikować tutaj, to takie moje miejsce :)

      Usuń
  2. Ranking audiobooków jak najbardziej OK. :)

    A ja zacząłem malowanie Grasantów Chaosu:

    https://imagizer.imageshack.com/v2/1500x843q90/922/e2ZrmD.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacne modele, właśnie to mi się tak podoba w bandach, duża różnorodność modeli, nie powtarzają się..

      Usuń
  3. Czyściutkie edge highlighty.
    Zostań z nami, zostań w zdrowiu! :)

    OdpowiedzUsuń