niedziela, 19 kwietnia 2020

Tydzień XVII - Demon i Necrony!

Witajcie,


minął kolejny tydzień, przy figurkach spędziłem nieco mniej czasu niż planowałem, jednak udało mi się skończyć oddział clanratów, co mnie niezmiernie cieszy. Do zakończenia projektu zostaje mi demon i 8 thunderhulków, którym zamierzam poświęcić w tym tygodniu troszkę czasu (bardziej demonowi, lud tak wybrał :)). 
Co więcej dostałem paczkę z kolejnymi figurkami Necronów, trzema lataczami i gąsienicą. Więc myślę że w nadchodzącym tygodniu zajmę się nimi na równi ze skavenami. Najważniejsze że jest plan! 

Udało mi się przesłuchać dobrego audiobooka, którego moi mili polecę Wam gorąco: "Conan Barbarzyńca: Skarby Gwahlura, Za czarną rzeką, Cienie w Zambouli, Czerwone ćwieki, Godzina smoka", tytuł długi jak sama książka, ponad siedemnaście godzin słuchania. 

Dobra, tyle! Miłego tygodnia moi mili, malujcie, piszcie i publikujcie! 

6 komentarzy:

  1. Clanraty! Więcej zdjęć! Deej Pan więcej zdjęć! :-)

    Chwila, to mówisz, że jest audiobook Conana? Gdzie takie łakocie można nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę projekt, wrzucę więcej zdjęć, a audiobooki słucham teraz na Storytel

      Usuń
  2. Conan ląduje na liście do wysłuchania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, udatnie pordzewiały klocuszek!

    OdpowiedzUsuń