piątek, 6 września 2019

30-dniowe Wyzwanie Fantastyczne. Dzień 6: Twoja ulubiona fantastyczna gra komputerowa?



W zasadzie grać lubię, nie mam już tak wiele czasu jak kiedyś, ale nie ukrywam że od czasu do czasu coś tam poklikam. Jeśli chodzi o ulubiony tytuł to tak jednoznacznie trudno stwierdzić. Mnóstwo czasu poświęciłem Diablo 2 oraz Baldur's Gate 2, które ukończyłem na chyba wszystkie możliwe sposoby. Jednak... Tytuł mojej ulubionej gry otrzymuje Arcanum. 
W tej grze jest po prostu wszystko, ale przede wszystkim genialny klimat i w ogóle pomysł na cały świat. 
Widzę że jest na Steamie, więc wiem już że w najbliższych dniach prędkość malowania mi znacząco spadnie :) 

4 komentarze:

  1. Arcanum jest fantastyczne, zresztą całkiem sporo z tej gry bezczelnie ukradłem do Warheim FS. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie żałuję że nie mam czasu pochylić się nad tym systemem ;/

      Usuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja chyba nie mogę napisać która gra jest dla mnie najlepsza gdyż mam wiele. Na ten moment wiem również, że jak uda mi się kupić za pierwszym razem grę Cyberpunk 2077 https://www.oleole.pl/cms/gk-cyberpunk2077.bhtml to z pewnością ona będzie numerem jeden.

    OdpowiedzUsuń