niedziela, 1 września 2019

30-dniowe Wyzwanie Fantastyczne. Dzień 1

Witajcie, 

postanowiłem również wziąć udział w Trzydziestodniowym Wyzwaniu Fantastycznym, czemu nie. Postanowiłem również że będę pisał na spontanie, codziennie, a co? :)  

To co? Zaczynamy! 


Dzień 1)

Kiedy zainteresowałeś się fantastyką, twoje początki?

Pytanie dość trudne, bo nie mogę sobie przypomnieć który to mógł być rok, generalnie chodziłem wtedy do szkoły średniej, gdzieś koło 2001 roku. Mój bardzo dobry kolega pożyczył mi Władcę Pierścieni, o moi drodzy, utonąłem w tej książce, pochłonąłem ją dosłownie jednym tchem. I potem się zaczęło. Coraz więcej książek, i pierwsze sesje Śródziemia. Ehh.. aż łezka w oku kręci się na wspomnienie tamtych czasów.. 

Pozdrawiam 
Kamil


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz