wtorek, 3 września 2019

30-dniowe Wyzwanie Fantastyczne. Dzień 3: Ulubiona książka fantastyczna (audiobook) przeczytana (wysłuchany) w ciągu ostatnich dwóch lat?


Ulubiona książka, ehh.. ciężko taką wybrać, jednak jest mowa o audiobooku i książce, więc pozwolę sobie wybrać dwie. Jeśli chodzi o auiobook to Conan Barbarzyńca i Królowa Czarnego Wybrzeża. Polecam każdemu. A książka którą przeczytałem? No tutaj wygrywa Karpie Bijem Andrzeja Pilipiuka. Jakub Wędrowycz to zdecydowanie mój ulubiony bohater :) 



3 komentarze:

  1. Ostatnio sięgnąłem po Wędrowycza, i nadal całkiem spoko, bardzo mi przypomina opowieści z Wielkiego Guslaru Bułyczowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchowisko Conana zrealizowało studio Sound Tropez, które 'zrobiło' także dwa albumy Thorgala i Funky Kovala, które także są warte polecenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie przy okazji tego wpisu przeglądałem "ofertę" i chyba odświeżę subskrypcję Storytel

      Usuń