niedziela, 29 marca 2020

Tydzień XIV - Korona-zastój...


Witajcie!

W tym tygodniu mało co spędziłem przy biurku, zdalne nauczanie mojej latorośli absorbuje sporo czasu. No niestety mamy taką sytuacją a nie inną. Kto z Was moi drodzy ma szkraby w wieku szkolnym wie o czym mówię. 

Zasiadłem do modeli necronów, udało mi się je skleić do malowania, coś tam je nawet maznąłem farbą, ale wszystko mało. Skleiłem też wszystkie modele skavenów i wymalowałem podkładem, będzie już mniej. Szczerze to myślałem że więcej uda mi się zrobić. W tym tygodniu chciałbym skończyć te barki, a widząc ile mam teraz na to realnie czasu, zdaje sobie sprawę ze może być z tym różnie. 

Przy sklejaniu przesłuchałem kolejny audiobook, pt: "Iluzjonista", Mroza. Całkiem ciekawa opowieść, pewnie gdybym przesłuchał pierwszą część (z posłowia się dowiedziałem że była), inaczej wytypowałbym zabójce. Można przesłuchać. 

To chyba tyle moi mili, jeśli siedzicie w domu pokażcie co tam sobie malujecie, a jeśli pracujecie, uważajcie na siebie!

Dużo zdrowia! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz