niedziela, 1 marca 2020

Tydzień X

Witajcie,


w tym tygodniu udało mi się zrealizować wszystkie cele! Na blogu możecie zobaczyć zdjęcia ukończonych drużyn wsparcia, dodatkowo udało mi się pomalować pięciu gutter runnerów, oraz z czego jestem bardzo dumny oddział stormverminów. Reszta piechoty też już na ostatniej prostej żeby odmaszerować z biurka i trafić na bloga :) Dobra miałem trochę wolnego, więc chciałem ten czas wykorzystać jak najlepiej. 

Jak już wiecie wróciłem do audiobooków, w tym tygodniu przesłuchałem dwa, Głosy z zaświatów, Mroza, bardzo słaba historia. Drugim tytułem był Doktor Jekyll i Pan Hyde, pióra Roberta Louisa Stevansona, głosu tutaj użyczyła Daria Zawiałow, powiem Wam że podobała mi się jej interpretacja tego utworu.


Wracając jednak do modelarstwa, w tym tygodniu skończę piechotę i postaram się pomalować furmankę. Chociaż ona stoi pod znakiem zapytania, jeśli dojadą modele necronów, chwilowo zjedzie ona na drugi plan.

Klasycznie już lista modeli o pomalowania poniżej

Skaveny:
  1. Skaveński demon
  2. Dwa kółka 
  3. Furmanka
  4. Jeden Thunder Hulk
  5. Dwóch skaveńskich warlordów
  6. Maszynista
  7. 37x clanratów
  8. Assasin
Imperium:
  1. 50x włócznicy
  2. lord na smoku
  3. dwóch lordów na gryfach
  4. Steam tank
To co moi drodzy, życzę Wam owocnego tygodnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz