niedziela, 15 marca 2020

Tydzień XII - kto wie co będzie?

Witajcie kochani!

Kolejny tydzień za nami, miałem trochę wolnego czasu który wykorzystałem na paćkanie pacyn. I tak udało mi się skończyć pendulum oraz pomalowałem dwa kółka. I już myślałem że do końca zlecenia zostanie mi tylko Demon, ale dostałem do wymalowania jeszcze dwa oddziały turbo szczurków i oddział 39 clanratów, o czym pisałem we wcześniejszym poście. 

Jeśli chodzi o necrońskie modele które miałem pilnie wymalować, dalej czekam na przesyłkę, a że to zamówienie z Mail Order, nie wiem jak długo jeszcze, przy obecnej sytuacji. 
Udało mi się też przesłuchać genialny audiobook, pt. Orzeł Biały, czytany przez Wojtka Masiaka, polecam tą pozycję każdemu, nie powiem o czym jest, nie zdradzę fabuły, przesłuchajcie, warto!
Na słuchawkach zagościło również słuchowisko o Conanie Barbarzyńcy i Królowej Czarnego Wybrzeża, wróciłem do tej pozycji po recenzji zamieszczonej na blogu Danse Macabre .

Plany na ten tydzień? Nie mam pojęcia jak się sytuacja z wirusem ułoży, jutro wracam do pracy, ale co i jak to nie wiem. 
Jeśli możecie to zostańcie w domu paćkajcie pacyny, czytajcie książki, oglądajcie seriale!

Wszystkiego dobrego


5 komentarzy:

  1. Wiedziałem, że Orzeł Biały ci się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nawet nie wiesz jak bardzo jest w moim guście :)

      Usuń
  2. Podoba mi się właściwie wszystko: i spaczeń, i rdza, i dym, i szaty mnichów. Najbardziej chyba jednak (może ze względu na ilość) robi mi drewno. Napiszesz proszę, jakimi kolorami i technikami malowałeś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Jeśli chodzi o mój sposób na malowanie drewna to:
      1) czarny podkład
      2) Citdel Base: Rhinox Hide
      3) Citadel Layer: Tau Light Orchide => Dry Brush
      4) Agrax Earthschade
      5) Citdel Base: Rhinox Hide => Dry Brush
      6) Citadel Layer: Tau Light Orchide => Dry Brush
      7) Citadel Layer: Balor Brown => Dry Brush

      Mniej więcej tak robiłem to drewno, możesz też spróbować zamiast Rhinox Hide, dać Dyrad Bark Citadela :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie domyśliłbym się tego Tau Light Ochre. Dzięki!

      Usuń