niedziela, 8 marca 2020

Tydzień XI

Witajcie,

kolejny tydzień za nami, oj powiem Wam moi mili, że końcówka była ciężka, nawet nie spojrzałem na biurko. Skończyłem całą kadrę i oddział piechoty, z czego jestem bardzo dumny :)
Zdjęcia możecie zobaczyć we wcześniejszych postach.

Planowałem wymalować furmankę, niestety brakło mi czasu, ehh ten czas..

W tym tygodniu możliwe że dotrą do mnie modele które będę musiał pilnie wymalować, jednak dalej czekam na realizację zamówienia. Jeśli one nie dotrą, postaram się wymalować tą furmankę oraz kółka, tak żeby na koniec zostawić sobie demona i skończyć całą armię.

Dodam ze w weekend w Bytomiu jest festiwal modelarski, który chciałbym odwiedzić, o ile nie zostanie odwołany, zobaczymy..

Szykuje mi się troszkę luźniejszy tydzień, więc spodziewajcie się większej aktywności!

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Luźny tydzień = większa aktywność = więcej skavenów!
    Moje serce się wielce raduje na taką okoliczność. :-)

    Co tam za zlecenie zamierzasz pomalować? :-)

    Z tego co mi wiadomo, to ten festiwal w Bytomiu został przełożony na jesień https://www.facebook.com/bytommodelfestiwal/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałem rano że przełożyli, może to i dobrze? Widzę właśnie w wiadomościach że wirus się u nas zadomawia..
      Zdradzę tylko że będą to dwa modele Necronów, jednak dopóki nie przyjdą maluję szczurki :)

      Usuń