poniedziałek, 17 lutego 2020

Tydzień VIII

Witajcie,

minął kolejny tydzień bez nowych skończonych modeli. Działa mam prawie pomalowane, więc zostaje je skończyć i przykleić do podstawek. Wyrobiłbym się w ubiegłym tygodniu, jednak pojechałem w niedzielę na lokalny turniej do Krakowa, a przed turniejem musiałem zmodyfikować rozpę, sami wiecie.. A dodatkowego czasu nie mam już gdzie wygospodarować, a teraz będzie jeszcze trudniej bo wiosenna pogoda atakuje, trzeba będzie wciągnąć rower :) 

W tym tygodniu chcę skończyć działa, i pomalować kolorami bazowymi całą szczurzą piechotę, tak że zapowiada się pracowity tydzień :) 


Mam nadzieję że Wy moi mili też dużo malujecie? 

Miłego dnia :) 

4 komentarze:

  1. Ja ostatnie dni poświęciłem na rewitalizację warsztatu w ramach lutowego Figurkowego Karnawału Blogowego, ale wracam do malowania Niziołków do Warheim FS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Malowałam tak szybko, jakby sam Bob Rose stał nade mną. Zbliżający się deadline konkursu potrafi być baaardzo motywujący do pracy. Jak wyszło - wisi u mnie na blogu. Czy się uda staną na podium? Zobaczymy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zaglądam do Ciebie, a spadochroniarzami na pewno zdobędziesz podium!!!

      Usuń