niedziela, 2 lutego 2020

Tydzień VI - Szczurki, szczurki, szczurki..

Witajcie,

poprzedni tydzień skończyłem bardzo dobrze, udało mi się skończyć piętnastkę censerów, oraz oddział mnichów. Odsyłam do poprzednich postów, możecie sobie ich tam dokładnie obejrzeć. Skończyłem przy tym oglądać nowy sezon Sabriny, na Netflix. Czy fajny zapytacie? Odpowiem że spodziewałem się czegoś innego :)

Przed nami kolejny tydzień, mimo że u mnie szykuje się dość ciężko, mam taki plan żeby wszystkie modele szczurzej piechoty skleić, przykleić piasek i może wymalować podkładem, jeśli zdążę oczywiście. W kolejce też musi znaleźć się miejsce dla mojej jednej figurki której potrzebuje w rozpisce, a jaka to figurka? Zobaczycie jak ją wymaluje :) 

Więc na biurko wchodzą: Stoverminy, Clanraty, Weapon Teamy, kadra i footpady.



A tak wygląda moja lista modeli do wymalowania:

Skaveny:
  1. Skaveński demon
  2. Dwa kółka 
  3. Furmanka
  4. Dwie wyrzutnie gazowych kulek
  5. Drużyna z naftą
  6. Jeden Thunder Hulk
  7. Dwóch skaveńskich warlordów
  8. Maszynista
  9. 20x Stormvermin
  10. 5x footpads
  11. 37x clanrats
  12. skaveńska katapa
  13. i działo
Imperium:

  1. 50x włócznicy
  2. lord na smoku
  3. dwóch lordów na gryfach
  4. Steam tank
Udanego tygodnia :) 

4 komentarze:

  1. Chwilka... Ty to wszystko chcesz łypnąć na klatę w jeden tydzień? Na L4 jesteś czy jak? :-D Co to za magia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to plany na rok.

      Udanego malowania. :)

      Usuń
    2. Moi drodzy, chciałbym piechotę poskładać, przykleić piasek na podstawki, psiknąć podkładem i rozpocząć malowanie :)

      Usuń
    3. To dalej jakaś magia :-D ta, no.. chaosu!

      Na poważnie - czekam na zdjęcia pomalowanych bo wiem, że będzie co oglądać. Zawsze miło się patrz na te pomalowane hordy szczurów a Ty opanowałeś to do mistrzostwa :-)

      Usuń