niedziela, 9 lutego 2020

Tydzień VII - szczurków ciąg dalszy

Witajcie,

w tym tygodniu bez żadnych dodatkowych postów, po prostu nic nie wymalowałem. Za to udało mi się poskładać do kupy całą szczurzą piechotę która mi zalega na biurku. Powiem Wam więcej moi mili, przykleiłem piasek i pomalowałem wszystkie podkładem. Więc cel osiągnięty :)

Przed nami kolejny tydzień, w tym tygodniu dla odmiany chciałbym pomalować działo i katapultę, miła odskocznia od piechoty.

Przypominam że mam jeszcze jeden mój model w miarę pilny, ale jak z nim będzie zobaczymy. Szykuje mi się dość ciężki tydzień, ale będę go chciał wykorzystać do maksimum!

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Powodzenia w malowaniu machin, mi została do pomalowania więźniarka i rydwan do moich Skavenów z klanu Eshin do Warheim, ale póki co odkładam to na później.

    https://quidamcorvus.blogspot.com/2018/05/rekrutacja-zwiadowcze-stado-klanu-eshin.html

    https://quidamcorvus.blogspot.com/2018/04/rekrutacja-zwiadowcze-stado-klanu-eshin_26.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, idzie powoli...
      A Twoimi szczurkami jaram się bardzo :)

      Usuń