niedziela, 23 lutego 2020

Tydzień IX - Piechota?

Witajcie,


za nami ósmy tydzień roku. Minął mi on pod znakiem skaveńskiej artylerii. Tak jest skończyłem i działo i katapultę. Jeśli chcecie je dokładnie obejrzeć zapraszam do wcześniejszych postów. Tak więc lista modeli do pomalowania skraca mi się o dwie pozycje :) 
Powiem Wam moi mili że wróciłem również do audiobooków, w tym tygodniu przesłuchałem "Listy zza grobu", Remigiusza Mroza, głosu użyczył Marcin Dorociński. Całkiem ciekawa historia, chociaż jak się już troszkę Mroza poczyta to nie jest to aż tak zaskakująca pozycja :)
Może ktoś poleci jakiś dobry audiobook na Storytel? 



Jeśli śledzicie moje poczynania widzicie że mam delikatny poślizg w stosunku o tego co zaplanowałem, w tym tygodniu powinny być już gotowe weapon teamy, no niestety nie udało się, chociaż nie powiem troszkę przy nich posiedziałem.
Dobra plan na ten tydzień, weapon teamy i pomalować jak najwięcej piechoty!




Skaveny:
  1. Skaveński demon
  2. Dwa kółka 
  3. Furmanka
  4. Trzy wyrzutnie gazowych kulek
  5. Drużyna z naftą
  6. Jeden Thunder Hulk
  7. Dwóch skaveńskich warlordów
  8. Maszynista
  9. 20x Stormvermin
  10. 5x footpads
  11. 37x clanrats
Imperium:


  1. 50x włócznicy
  2. lord na smoku
  3. dwóch lordów na gryfach
  4. Steam tank

4 komentarze:

  1. Hyperion - Dan Simmons, Przebudzenie Lewiatana - James S.A. Corey, Orzeł Biały - Marcin Przybyłek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Glut na katapulcie obrzydliwy jak należy!

    OdpowiedzUsuń