poniedziałek, 29 czerwca 2020

Tydzień XXVII

Witajcie,

dziś piszę z małym opóźnieniem, jednak udało mi się zasiąść do komputera. Jeśli chodzi o moje dokonania, to udało mi się zrealizować wszystkie cele, z czego jestem niezmiernie dumny. W końcu zabieram się na moją "półkę wstydu". 
Jednak zaczynam urlop, który sobie dość intensywnie zaplanowałem, więc przez następne dwa tygodnie ograniczam czas poświęcony na hobby do minimum. 
Tzn coś tam w wolnych chwilach podłubie, pewnie rozpisze sobie jakieś projekty, doszedłem już do takiego stanu że muszę je spisywać. Codziennie coś nowego przychodzi do głowy. 

No i jeszcze taka w sumie miła informacja, sprawdziłem licznik wejść na bloga i zdziwiłem się gdyż przekroczył 40 tys. Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny!!!

Udanego tygodnia! 

1 komentarz: