poniedziałek, 28 września 2015

Warsztat - Screaming Bell

Witajcie.
Dziś znalazłem chwilę czasu, postanowiłem rozpocząć kolejny projekt. Nie mały bo oddział będzie miał z 600 punktów. Otóż na warsztat wjechał dzwonek z obstawą.


Jak sami widzicie, wszystko z poprzedniej edycji, tak sobie to zaplanowałem. Na DMP widziałem ten model dzwonka, i wiedziałem że raczej na pewno go zdobędę, jednak nie chciałem go obstawiać "nowymi" braćmi klanowymi. Jedynym minusem jest podstawka, do tego modelu jest dołożona niewymiarowa i w żadnym wypadku nie można jej włożyć do oddziału. Jednak zamówiłem dziś wymiarową.
Rozpocząłem też składanie piechoty.. To będzie długa praca, nie pisałem o tym gdy otwierałem pudełko z clanratami (tutaj), jednakże jest sporo nadlewek, dużo piłowania i skrobania przede mną.


Natomiast wielkim plusem jest to że na pewno skończę przy tym oddziale słuchać Achaję. Spodziewajcie się wpisów z postępów w pracach :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz