piątek, 31 lipca 2015

Otwieramy pudełko - Clanrats

Dziś znalazłem chwilkę i postanowiłem pokazać Wam moi drodzy co zawiera w sobie pudełko staro-edycyjnych Clanratów, w którego posiadanie wszedłem ostatnio. 


Jak widać na zdjęciach, pudełko zaopatrzone w bardzo ładną grafikę na froncie, z tyłu natomiast zamieszczone jest zdjęcie pomalowanego oddziału..
W pudełku znajdziemy aż trzynaście ramek z częściami.


Na pierwszy rzut oka widać podobieństwo tych figurek do Nigth Runnersów, których box otwierałem tutaj. Na pewno wykorzystam bitsy z tamtego zestawu dla ich urozmaicenia.

Dodatkowo muszę wspomnieć o tym że przy figurkach z poprzedniej edycji, obecni odpowiednicy wyglądają jak zagłodzeni kuzyni. No ale co zrobić, wszechobecna moda na "fit" dopadła i skavenów. Tylko czekać aż wyjdą szczury do AoS, zacnych rozmiarów.

Jednakże wracając do boxa, możecie go teraz kupić w Hobbystore.pl w ofercie wyprzedażowej, box kosztował mnie pięć dyszek z przesyłką, więc cena przystępna. Jeśli chcecie to sobie zamówcie, jeśli nie to nie. Pewnie kiedyś zaprezentuje ten oddział w moim malowaniu, jednak nie prędko.













3 komentarze:

  1. Nie lubię tego zestawu jak nie wiem co, ale dzięki Age Of Sigmar i możliwości wstawienia ich na większe podstawki wesołe szczurki z 6 edycji mają szansę na drugą młodość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem czy ich na okrągłych podstawkach nie zrobię :)

      Usuń