piątek, 11 września 2015

Zwiad w szeregach krasnali

Krasnoludy, rasa znienawidzona przez futrzane hordy, jednak posiadające całą masę genialnych postaci.. Jak je rozróżnić? Która jest która? Dzięki tej książce wszystko jest jasne. The Dwarf Collectors Guide, pozycja którą pewnie każdy z was drodzy kolekcjonerzy ma na półce, ja ją zdobyłem ostatnio, chociaż nie będę tutaj ukrywał że od DMP rozglądałem się za nią (kraśki które tam widziałem zrobiły na mnie na prawdę piorunujące wrażenie, jednak najładniejsza moim zdaniem armia była innej razy). Efekty wzięcia w dłoń tej książki, no cóż był łatwy do przewidzenia, wydłużyła się lista poszukiwanych przeze-mnie figurek... Zwłaszcza że zanim zacząłem zbierać szczurki, metodą eliminacji wybierałem armię i jedną z trzech które zostały byli właśnie brodacze. Jeśli zbieracie kraśki to raczej musicie kupić tę pozycję, lecz jeśli nie zbieracie, też warto ją postawić w gablocie, zwłaszcza że można ją wyhaczyć za dyszkę. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz