środa, 2 września 2020

Szczurzy Demon!

 Witajcie! 

Dawno nic nie pisałem, mam nadzieję ze tęskniliście za moimi postami chociaż troszeczkę? Sierpień był dla mnie ciężkim miesiącem, niestety, jak to w wakacje nie znalazłem czasu na publikowanie, w warsztacie też raczej bywałem gościem. Jednak dotrwałem do września, postaram się wrócić do regularnego pisania, zwłaszcza że mam nowy projekt (o którym wkrótce napiszę Wam więcej). 

Dobra, wracając jednak do mojej ostatniej pracy, pomalowałem skaveńskiego demona. Chciałem żeby był kolorowym akcentem mojej brudnej szczurzej hordy, i myślę że mi się udało. Zmienię chyba rozpiskę na najbliższy turniej aby nim trochę pograć :) 

Dajcie znać co myślicie o takim schemacie kolorów, no i odsyłam do zdjęć :) 








2 komentarze:

  1. Verminlord to jedna z najlepszych figurek u skavenów. Dynamiczna, groźna a w tym przypadku - świetnie pomalowana! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się! Zaskakująco dobrze zagrał ten turkusowy :)

    OdpowiedzUsuń