czwartek, 1 sierpnia 2019

Figurkowy Karnawał Blogowy LIX - Mój Warsztat - Podsumowanie

Witajcie.

Miesiąc dobiegł końca, ta edycja festiwalu również. Zaproponowanie przeze mnie tematu warsztatowego miało tak na prawdę drugie dno, takie wakacyjne., chciałem żebyście się wybrali w podróż po warsztatach, takie coś mi się zrodziło w głowie.

Swoje pracownie zaprezentowało w sumie osiem osób, a dla wszystkich jest to wielka szansa zobaczyć te miejsca gdzie powstają maleńkie cudeńka.

Linki podam w kolejności ukazywania się.

1)  QC - aż trzy wpisy z tej okazji, zaprezentował zasady dotyczące machin, warsztat o jakim nawet nie pomyślałem, oraz na końcu swoje królestwo.

2) Bahior - na swoim blogu The Dark Oak, zaprezentował swój warsztat połączony z ciekawą recenzją, jaką? Zobaczcie sami.

3) Potsiat - pokazał że do tematu można podejść krótko i rzeczowo. Zresztą zerknijcie. 

4) Dziad z lasu - zwrócił uwagę na apki którym się chyba przyjrzę bliżej, ale żeby nie było warsztat też pokazał. 

5) Koyoth - no tutaj to widać że hobby bierze górę :)  Super miejscówka!

6) Viluir - pokazała nam ewolucję swojej miejscówki, bardzo fajny pomysł.

7) Kapitan Hak - był ostatnim z gości, powiem tylko że zazdroszczę porządku.

8) Zielony Skaven - na końcu moja norka.

Mam nadzieję że edycja Wam się podobała? Miło było ją dla Was poprowadzić, może kiedyś będzie mi jeszcze dane :)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Dzięki za poprowadzenie kolejnej edycji FKB, a w/w blogerom dziękuję za udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za temat! Fajnie pooglądać inne nerdkejwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że odświeżyłeś ten temat. Zwłaszcza, że można było do tego podejść na kilka sposobów co wykorzystał QC :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do podziękowań dla Kamila i przy okazji chciałbym spytać, kto i gdzie prowadzi kolejną edycję FKB?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń