niedziela, 3 marca 2019

Warsztat - Marzec - Pajonk, Gigant i coś jeszcze

Hej,

doprowadziłem do sytuacji że maluję równolegle, i w obu przypadkach idzie mi wolno. Jak pamiętacie mam do wymalowania Giganta, który na dzień dzisiejszy wygląda tak:


Kolejną rzeczą którą maluje, jak pewnie wiecie jest Arachnorok, co fajne dostałem zielone światło jeśli chodzi o kolory i ogólnie o wizję, za co dziękuję. Stwierdziłem że odejdę trochę od schematu GW. Pajonk wygląda tak: 


I na końcu mały quiz, dostałem kolejne zlecenie, pokaże Wam moi mili zdjęcie ramek. ciekawe kto z Was zgadnie co to będzie?


Spodziewajcie się wieści z mojego biurka, mianowicie termin to turniej The 9th age w Świdniku, który odbędzie się końcem miesiąca. Mam nadzieję że zdążę, zresztą zobaczymy!

Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz