środa, 30 stycznia 2019

Coś dla ucha - styczeń

Witajcie łotry,


postanowiłem zmienić format "Coś dla ucha" na comiesięczne podsumowania. Myślę że ułatwi mi to prowadzenie tej części bloga.

Tak więc w styczniu było mi dane przesłuchać tylko trzy audiobooki. Rok zacząłem od książki Roberta Biedronia, noszącej tytuł "Pod prąd". Książka ma format rozmowy którą z panem Robertem przeprowadziła Magdalena Łyczko. Przesłuchałem tą książkę w sumie z ciekawości, i powiem Wam moi mili że słuchając jej, czułem się jakbym zapoznawał się z programem wyborczym pana Biedronia. Opisuje wprawdzie kilka ciekawych sytuacji, jednak wszystko pokazane jest przez pryzmat rządzenia, władzy.. Na plus na pewno zasługuje że czyta sam autor, a towarzyszy mu pani Marta Grzywacz. Z ciekawości możecie przesłuchać, audiobook trwa ponad 5 godzin.
Druga książką którą przesłuchałem, był zbiór opowiadań pt. "Zabójczy Pocisk". Oj powiem Wam moi mili że to na prawdę pozycja warta przesłuchania. Książka składa się z piętnastu opowiadań kryminalnych, których autorami jest piętnastu polskich pisarzy. Opowiadania są mocno nierówne, niektóre po prostu wciskają w fotel, kilka jest bardzo średnich. Niektóre z nich są inspirowane prawdziwymi wydarzeniami, a kilka z nich zapadnie Wam w pamięć na dłużej. Wielkim plusem jest to że każde z opowiadań czyta inny lektor. Tą pozycję Wam bardzo polecam!!

 Miesiąc skończyłem pozycją historyczną, autorstwa Łukasza Tomysa i Moniki Balińskiej pt. "Ferdynand Porsche. Inżynier Hitlera". Co tu dużo pisać, biografia wybitnego konstruktora, której słucha się jak powieści obyczajowej. Chociaż akcja może nie jest jakoś specjalnie wartka, jednak słucha się tej książki na prawdę dobrze. Lektorem jest Bartłomiej Ważny, jest to moje pierwsze spotkanie z tym lektorem, wrażenie pozostało dobre. 

 I tak moi państwo wyglądał styczeń, a audiobookiem który Wam w tym miesiącu zdecydowanie polecam to "Zabójczy Pocisk"

Mam nadzieję że taka forma wpisów przypadnie Wam do gustu :)
Do następnego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz