wtorek, 1 stycznia 2019

2019 - plany

Witajcie łotry!

I mamy rok A.D. 2019, dla mnie będzie to rok mam nadzieję lepszy niż poprzedni. Chciałbym więcej publikować, jednak zobaczymy jak będzie. Jedno jest pewne, ten rok będzie pod znakiem jaszczurów. Mogę Wam ogłosić już tak oficjalnie że moją drugą armią będą lizardy. W sumie kupiłem już troszkę boxów, które mam nadzieję tutaj zaprezentować, czekam jeszcze na podstawki, żeby rozpocząć malowanie. Chciałbym wymalować rozpiskę na 2500 pkt, żeby mieć awaryjną drugą armię gotową do gry. 

Mam też nadzieję odwiedzić chociaż kilka turniejów w "dziewiątkę", zagrać, cyknąć fotki oraz pokazać Wam jak żyje ten światek. 

Wymyśliłem też zmianę mojego cyklu pt. "Coś dla ucha", chciałbym pisać cyklicznie raz w miesiącu. 

No i sam blog, jak pewnie zauważyliście odświeżyłem go troszkę, no i nie da się ukryć rozjaśniłem, mam nadzieję że Wam przypadnie do gustu.

Więc tak, plany są, zostały wypowiedziane, najbliższy rok zweryfikuje czy uda mi się je osiągnąć )  


6 komentarzy:

  1. Wypowiedziane plany to zło totalne, najczarniejsze zaklęcia, ale powodzenia;) Trzymam kciuki, to jedyne 2500 pkt:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany w wyglądzie bloga na plus. :)

    I powodzenia w realizacji planów, będę zaglądał i sprawdzał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę kibicować w dotrzymaniu planów!
    Lizaki to fajna armia, wciąż leżą w szafie i patrzą swoimi oczkami z zapytaniem "kiedy nas pomalujesz". Mam nadzieję, że uda mi się zmotywować dzięki Twoim wpisom do zmalowania chociaż jednego oddziału :-D

    OdpowiedzUsuń