poniedziałek, 22 października 2018

Regiment zombiaków


"Zombie jako te kwiaty w wazonie. 
Już martwe lecz jeszcze tego nieświadome" 

Witajcie,
nie mogłem sobie odmówić cytatu o zombiakach przy tym poście. Otóż jak wiecie, dostałem do pomalowania kupę figurek, z różnych systemów, różnych wydawców z których miałem zrobić oddział żywych trupów. Początkowo wyglądało to tak:


Jak pewnie pamiętacie, przynajmniej Ci którzy śledzą mojego bloga, nawet nie potrafiłem zidentyfikować większości tych figurek. Po zmyciu okazało się że pod farbą kryje się dziwna mieszanka która w połączeniu z DOT-em zmieniła konsystencję w coś co przypominało żółtą plastelinę. Więc musiałem poskładać część figurek z powrotem do kupy, nie ukrywam że miałem przy tym niezłą zabawę. 

Trupy malowało mi się bardzo przyjemnie, po setkach szczurków, pięćdziesiątka zombiaków była miłą odmianą. Figurki malowałem dla kolegi, który dał mi wolną rękę jeśli chodzi o dobór kolorów, co wybrałem, zobaczcie sami :) 







4 komentarze: