czwartek, 18 października 2018

Ehh.. Szczurki..

Witajcie,

zacznę od pytania: mieliście kiedyś taki moment w którym patrząc na swoje figurki stwierdziliście że macie już wszystko? 

Otóż dziś odkurzałem swoje figurki, wyjąłem wszystko z pudełek, z gablot i powiem Wam moi mili że chyba kończę zbieranie szczurków. Jak tak popatrzyłem na to wszystko, pomyślałem sobie ile czasu kosztowało mnie wymalowanie tej całej armii, ile w nią zainwestowałem, ehh... Zapytacie czy żałuję tych setek godzin spędzonych przy biurku?  Odpowiedź jest jedna... Nie... 

A oto moja horda w całej okazałości, może się Wam spodoba moi mili.. :) 











9 komentarzy:

  1. Szacun! No i gratulacje, bo nieczęsto udaje się doprowadzić projekty do końca. Horda robi wrażenie!

    A masz możliwość zrobienia zdjęć na stole? Na takiej "scenicznej" podstawce efekt byłby jeszcze lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy kolejnym czyszczeniu gablot obiecuję zrobić zdjęcia na macie..

      Dzięki wielkie ;)

      Usuń
  2. Podaj adres wyślemy gościa od deratyzacji :D
    Fajnie to wygląda. Ja jestem mistrzem rozpoczynania i nie kończenia projektów więc tym bardziej SZACUN!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję że kolejny duży projekt też ukończę :)

      Usuń
  3. Wow Gratulacje! Coś wspaniałego. Choć może jeszcze druga abomka by się przydała... może działo do pary ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pewnie dokupię wraz z zmianą "mety" :)

      Usuń
  4. Skończona armia... to robi wrażenie. Z moim zapałem mogę nigdy nie osiągnąć takiego stanu. Gratulacje ta szczurza horda wygląda imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest coś pięknego! Gratuluję! Ja wciąż tkwię w twórczym kryzysie...

    OdpowiedzUsuń