piątek, 15 lipca 2016

Abominacja - warsztat#1

Ostatniego dnie urlopu, kostka wskazała na Abominację. I tak dziś ją poskładałem, oraz pokryłem podkładem. Zapowiada się na naprawdę ładny model, jednak zobaczymy jak mi się uda ją pomalować. Poniżej macie zdjęcie, przedstawiające "Mysię" w pełnej krasie.


Teraz coś z innej beczki, dziś obejrzałem film, który poleciła mi siostra, generalnie opowiada o teorii spiskowej, jednakże jest tak zrobiony że moja wiedza o kosmosie (minimalna) została postawiona na głowie. Zostawię Wam poniżej link, jeśli będziecie mieli chwile obejrzyjcie. Bardzo jestem ciekaw Waszego zdania na jego temat. Pozdrawiam. 

1 komentarz:

  1. Ciekawy filmik, ale przy niektórych scenach trudno powstrzymać się od uśmiechu =) Teorie spiskowe mają w końcu to do siebie, że bez gruntownej wiedzy i analizy naprawdę ciężko je podważyć =)

    OdpowiedzUsuń