czwartek, 21 marca 2019

Warsztat marzec - powoli do przodu

Witajcie Łotry!!

Dni uciekają, ja siedzę, dłubie przy figsach  efektów jakby tak nie widać. Pokaże Wam moi mili co udało mi się zrobić. Jak wiecie maluję Arachnoroka, postanowiłem skupić się na załodze, oraz podstawce.

Gobliny są super, świetnie wyglądałby oddział złożony z takich figurek, zapisałem w notesie z pomysłami :)  Zresztą zobaczcie sami...


Jeśli chodzi o podstawkę to tutaj miałem trochę więcej zabawy, mianowicie pająka otrzymałem sklejonego, nie przymierzyłem go do elementu który jest w zestawie, i jak się potem okazało nie pasuje do korzenia. Więc musiałem podstawkę troszkę zmodyfikować. Użyłem korka, piasku i krzaków przymocowanych klejem na gorąco. Na dzień dzisiejszy podstawka wygląda tak: 


Zostaje mi skończyć podstawkę, poskładać wszystko do kupy i domalować szczegóły, czyli powinno iść już z górki :) 
Miło że zaglądnęliście, do następnego :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz