poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podsumowanie 2017 roku

Witajcie,

koniec roku, a raczej początek kolejnego jest świetnym momentem na podsumowanie.

Blog

Tak więc w roku 2017, opublikowałem 56 postów, czyli o 19 mniej niż w ubiegłym. Najwięcej postów opublikowałem w lutym bo aż 10, najmniej aktywny byłem w lipcu, paradoksalnie miałem wtedy najwięcej czasu.

Najczęściej odwiedzanym postem był, a zresztą zobaczcie sami tutaj :))

Figurki

Wymalowałem kolejno:



Jak można policzyć udało mi się wymalować 128 miniaturek, co wydaje mi się całkiem niezłym wynikiem.

Plany

Więc mam rozpoczęte dwa małe projekty, grenadierów i mnichów.. Jak się z nimi uporam, to zobaczymy :) Zdradzę Wam tylko że myślę o nowej armii. Dostałem również aerograf więc chciałbym się nauczyć nim malować :)

Na końcu chciałbym Wam moi mili życzyć wszystkiego dobrego w nowym roku, oraz abyście więcej malowali niż kupowali.. No i co? 2018 musi być lepszy!!

2 komentarze:

  1. Powodzenia w malowaniu kolejnych Skavenów nowym aerografem. :)

    I ostrych zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby jak najwięcej pomalowanych skavenów pojawiło się w tym roku! :-)

    OdpowiedzUsuń