poniedziałek, 8 stycznia 2018

Kraków Season Opener 3x4500

Witajcie,

rok z hobby rozpocząłem od turnieju w 9th age. Rankiem siódmego stycznia stawiłem się w Młodzieżowym Domu Kultury w Krakowie, gdzie owy turniej się odbył. Razem ze mną w drużynie Total Casuals, był Albo_Albo grający hajami, oraz Tirit prowadzący demony. Graliśmy po trzy bitwy, na najnowszą odsłonę zasad, które bardzo odświeżają rozgrywkę, wnosząc sporo zmian.

W skrócie, pierwsza bitwa i dark elfy, które mnie delikatnie mówiąc zmieliły. Druga bitwa demony Tirlita, ponieważ nie mieliśmy rywala zagraliśmy razem, i tutaj moje zwycięstwo, dużo farta oraz fakt że nie dograliśmy 6 tury, zrobiły swoje.
Trzecia bitwa z orkami Szyma, bardzo chciałem z nim zagrać, ostatnio spotkaliśmy się w Mielcu na Heterze, no i udało się. Przegrałem 17 - 3, jednak ta bitwa dała mi masę frajdy, mimo porażki.

I tak mimo że dałem dwa razy dupy zajęliśmy finalnie piąte miejsce :)
Zresztą wyniki macie poniżej

1. Underdogs 117
2. SS na 66% 104
3. SS na 100% 98 
4. Black Legion 95
5. Total Casuals 90
6. Greengrocers 79
7. Ciupaga 77


Jednak najważniejsze to dobrze się bawić, a zabawa była przednia, zresztą jak zawsze w Krakowie. Na końcu macie kilka zdjęć, jak zawsze miałem zrobić dużo, i jak zawsze słabo mi to wyszło...









2 komentarze:

  1. Aż miło popatrzeć na takie w pełni pomalowane armie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Battle jest jaki jest - ale wygląda przepięknie, to mu trzeba przyznać!

    OdpowiedzUsuń