wtorek, 21 listopada 2017

Niewolnicy!!

Witajcie, 

dawno tutaj niczego nie pisałem, stęskniliście się? 

Przyznam szczerze że nie miałem głowy, jednak powoli udało mi się skończyć myślę że ostatni oddział niewolników jaki malowałem. Tutaj również dodam że nie zamierzam dać się więcej ponieść ułańskiej fantazji, malowanie stu takich samych modeli jest niezwykle monotonne.. Uwierzcie mi, nieraz jak tak popatrzyłem na te szeregi, zwyczajnie odchodziła mi ochota na malowanie.. Jednak udało się.. Skończyłem.. Teraz czas ruszyć pozostałe rozgrzebane projekty, sami wiecie, w nowy rok pasuje wkroczyć z "pustym" biurkiem :) 



12 komentarzy:

  1. Taka horda robi wrażenie. Chyba by mi się nie chciało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda naprawdę imponująco - w takiej ilości nie do przemielenia chyba w żadnej bitwie :)
    Znam ten ból - malowałem 150 nocnych goblinów w trzech oddziałach ale ułatwiłem sobie sprawę bo do każdego oddziału wrzuciłem parę małych fillerów dla urozmaicenia i jakoś poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo. Ja zatrzymałem się na 80 sztukach - i wystarczy. Mam nadzieję, że pomogłeś sobie bejcą czy czymś... bo po takim maratonie mógłbym mieć w ogóle dość figurek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka masa robi wrażenie. Byłoby jeszcze lepiej, gdybyś trochę lepiej doświetlił zdjęcia. Pozdrowienia i pisz częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam, co do zdjęć to robiłem je fakt przy kiepskim świetle, mam nowy aparat i dopiero ogarniam :)
      Dzięki za uwagę :)

      Usuń
  5. O w morde.
    Szczurów jak we Wrocławiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwóch uciekło... Kawał świetnej roboty. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń