wtorek, 30 grudnia 2014

Doomwheel - vol. 3

Dzisiaj chciałem zaprezentować Wam ukończony model "kółka". Zasadniczo jestem średnio zadowolony ze sztandaru, jednak póki co lepiej go wymalować nie potrafię (zastanawiam się nad kalkomaniami). Jednak bardzo podoba mi się podstawka, wykonana z pasty (wikol + piasek), oraz kilku kolorów farb marki Pactra. Zwłoki goblina (z tego co wiem pochodzi z Hobbita), dostałem od kolegi (tutaj chcę podziękować Piwkowi). 
Mam nadzieję że kółko się spodoba, a ja nie ukrywam że nie mogę się doczekać jak wytoczę je na stół. 




2 komentarze:

  1. Wygląda dobrze ! Jak chcesz pozbyć się rozmycia na pierwszym bądź dalszym planie zwiększ wartość przesłony w aparacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę, postaram się skorzystać przy kolejnych zdjęciach :)

      Usuń