niedziela, 28 kwietnia 2019

Warsztat kwietniowy - elfy, elfy i pytanie :)


Witajcie łotry.

Moja ostatnia aktywność na blogu jest minimalna, wiele czynników się na to składa, nie chcę się rozpisywać. Jednak żebyście nie myśleli że u mnie w warsztacie nic się nie dzieje, chciałbym Wam moi mili pokazać na jakim etapie prac jestem. 

Jak wiecie maluje teraz elfy, a dokładniej mówiąc oddział "Feniksów", który na ten moment wygląda tak:


                          

Oraz lodowego fenixa, jeszcze bez jeźdźca, jednak przyjdzie na niego czas:


Jak już jesteśmy przy feniksie, to przy jego malowaniu zapadła decyzja o zakupie nowego aerografu, wstępnie już postanowiłem co kupię, jednak przy tym poście zapytam, może ktoś z Was moi mili poleci jakieś fajne aero?? 

3 komentarze:

  1. Otwieram pierwsze zdjęcie: "o jaki ładny dry na płaszczach!"
    Otwieram drugie zdjęcie: "o... jaki ten feniks jest ładny!"
    5 minut gapienia się na niebieskiego ptasiora

    Aerograf - poleciłabym H&S Ultra (a jak chcesz jeszcze makiety malować to bierz wersję 2in1). Z drugiej strony... miałam Ultrę i zdechła po roku (a pieściłam jak się dało bo to pierwszy porządny aero, po serii dwóch chinoli). Konkretniej to pękła dysza i to przy pracy z nakładaniem podkładu na żywiczne figurki do Fallout Wasteland Warfare (więc wiesz jaki to dramat ze zmywaniem).

    Generalnie nie mam mu nic do zarzucenia, dobre jest to, że możesz wszystko w nim rozkręcić, umyć, wymyć etc. Z drugiej strony dasz do niego lekko za gęstą farbę i jesteś w plecy czyszczenie i wydłubywanie. Jego precyzja jest po prostu jak ironia pomiędzy Sturmgewherem a Kałachem - wystarczyło zmienić tolerancję i z karabinu ultra precyzyjnego ale zacinającego się, mamy karabin "prawie doskonały".

    Najlepiej określ kryteria jakie musi spełniać aero (+ budżet jaki masz) i wtedy szukaj nowego konia roboczego. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)
      H&S Ultra to jeden z modeli którego zakup rozważam :)

      Usuń
    2. Mi osobiście w Ultrze brakuje tylnego ogranicznika który miałem w tanim chinolu. Jednak mogę pracować nim cały czas, a nie jak w chinolu co 5-8 minut przerwa na czyszczenie dyszy. Ogólnie polecam zestaw Ultry w wersji "2in1".

      Usuń