środa, 27 kwietnia 2016

"Nowa fala" - Warsztat#1

Witajcie, 
jak wiecie walczę z odziałem Braci klanowych. Postanowiłem je malować taśmowo, więc nie będzie pokazywania pojedynczych ukończonych modeli. Będzie całość :) 
Generalnie jestem na etapie kolorów bazowych, położyłem brąz na futrach, metaliki i dziś dane mi było pomalować troszkę uszu i pyszczków... 
I tak malując po kolei kolejne figurki, zacząłem się zastanawiać czy dla urozmaicenia nie pomalować sobie czegoś innego, w zasadzie maluję tylko Skaveny, a tyle się naczytałem o AoS, że kto wie czy w jakiś starter się nie zaopatrzę.. 
Zobaczymy, puki co szczury są najważniejsze :) 



8 komentarzy:

  1. Jejku jak pięknie i czysto masz na stanowisku pracy. Na mam straszny bajzel i nie wiem jakbym się starał to nie daje rady utrzymać takiego porzadku...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za porządek i upór w malowaniu wielkich skavenskich klocków. AoS kusi dobrymi cenami starterów :) jest nawet skavenski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Która to kawa a która woda? ;p moje 2 hordy po 6 rzędów szczurków czekają na dłuuugi weekend by nabrać rumieńce na pyszczkach. A swoją drogą, nawiązując do magnesowania dzwonu - to teraz w cenie ok. 190 zł można nabyć starter do AoS w którym jest dzwon/furmanka, monki i katapulta/działo - przyzwoita cena zważywszy na to, że do tej pory sam dzwonek kosztował w zależności od sklepu 140-160zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie wiem, przyznam że kusi mnie ten większy zestaw z Verminem.. ale to w przyszłości, mam w kolejce do malowania z 250 figurek 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się "łapsnąć" nowego Verminlorda w super okazyjnej cenie, wcześniej miałem również dylemat większy/czy mniejszy zestaw.

      Usuń
  5. O rany, jak czysto i porządnie na stanowisku pracy... Ty tam naprawdę malujesz, czy tylko robisz foty? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, faktycznie takiego porządku to u siebie nie doświadczyłem od lat :) A co do AoS to kusi ten Vermin...

    OdpowiedzUsuń