piątek, 3 lutego 2017

Rat-ogry - pierwsze kolory

Dzisiaj chciałem zaprezentować Wam moi mili, kolejny ukończony etap pracy przy moim małym oddziale szczuro-ogrów. Wiem że wszyscy pokazujecie ukończone modele i tyle, jednakże ja nauczony przez malowanie dziesiątek szczurzej piechoty, również ratogry maluję "taśmowo". 

Dziś w sumie ukończyłem malować futra oraz rozpocząłem malowanie skóry. Niby nic, a kilka godzin mi na to zeszło. 

I ponownie w razie czego proszę o komentarze, będę korygował błędy na bieżąco :) 


6 komentarzy:

  1. No to jeszcze metaliki, podstawki i kilka bzdetów. I już z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dobrze, czekam na skończone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym dodał więcej jasnego koloru w celu podkreślenia bicepsów. Ale skoro to taśmowa produkcja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ciało poleci jeszcze z 3 warstwy, wiec spokojnie :)

      Usuń
  4. Piękna grupka! Widzę, że nawet dzwonnik się znalazł! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, będzie za sztandarowego robił, tak moje ogry będą miały sztandar, poza tym, wiesz tak 11, nieparzyscie, to tak nieustawnie :)

    OdpowiedzUsuń