wtorek, 29 listopada 2016

Grudzień - motywacyjnie

Witajcie,
listopad przeleciał, przed nami grudzień miesiąc dzikiego handlu, czyli w mojej branży żniwa, więc czasu na malowanie będzie niewiele. Jednak jakieś tam plany poczyniłem, ale najpierw w skrócie podsumuję ubiegły miesiąc.

Moja lista zadań wyglądała następująco:

1) skończyć rozpoczętego Thanquola
2) poskładać i pomalować drużynę z ratlingiem
3) mam do pomalowania figurkę dla siostry
4) pomalować drużynę z miotaczem 
5) no i chciałbym poskładać do kupy elfy z Wyspy Krwi, tak jest robię sobie przerwę od szczurków
6) odwiedzić i napisać relację z turnieju który odbędzie się 26.11 w Krakowie

Jak widzicie nie wypełniłem tylko dwóch punktów mojej listy, jednak tak na prawdę skończyłem malować te figurki tylko czytnik kart sd w komputerze odmówił mi posłuszeństwa, więc spodziewajcie się niebawem zdjęć.

W grudniu moja lista zadań będzie króciutka:

1) Pomalować chociaż klocek elfickiej piechoty
2) Zrobić unboxa lub dwa
3) Wyskoczyć na turniej do Bielska (jednak tutaj szanse mam malutkie)

Zobaczymy jak w tym miesiącu uda mi się wygospodarować czas na hobby, mam nadzieję że znajdę go jak najwięcej :)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Miesiąc udany :) Ważne, że do przodu idą sprawy :) Powodzenia w Grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest źle, życzę zrealizowania planów na grudzień!

    OdpowiedzUsuń