niedziela, 27 listopada 2016

Relacja - turniej w krakowskim MDKu 26.11.2016

Witajcie,

za mną kolejna edycja turnieju w "dziewiątkę", organizowanej przez Laika w MDKu w Krakowie. Jeśli dobrze liczę była to już siódma odsłona, tym razem próg punktowy wynosił 3000. Armię nastawiłem bardziej na walkę wręcz niż strzelanie, i tak spakowałem abomkę, kółko, klocek clanratów, stormverminy no i klika ogrów.

Pierwsza bitwa: krasnale

Pokurcze jak to pokurcze, ustawiły się na krawędzi i strzelały, nawet celna kometa ich nie wypędziła.. Doszedłem w trzeciej turze, no i tutaj zupełnie rzuty nie siadły.. Rogaty odwrócił wzrok, jednak przezornie przed pierwszymi rzutami dogadałem remis więc spoko.

Druga bitwa i... krasnale :)

Tutaj zupełnie inna rozpiska, kraśki naporowe, od drugiej tury rozpoczęła się rzeź na środku, powiem Wam że ciężko przepchnąć te pokurcze. Bitwę przegrałem 6 do 14..

Trzecia bitwa: Chaos

Zdecydowanie najciekawsza bitwa tego turnieju. Na środku powstała wielka "kanapka", i jakimś cudem szczury ustały do końca, poczyniłem ogromne zniszczenia jednak nie wykonałem misji, wygrałem tylko dwoma punktami.

Końcowa lista wyników wyglądała następująco:

1. Pawlak - EOS - 52
2. Laik - SE - 51
3. DarekH - EOS - 45
4. Elt - HE - 38
5. Grzesiek - WDG - 34
6. Kamil - VS - 32
7. Kubencjusz - OK - 30
8. Merrol - DH - 28
9. Szymu - OG - 23
10. Kerszur - DH - 18

Jak widzicie zakończyłem turniej na szóstej pozycji, ale pochwalę się że wygrałem bon na 50 złotych do krakowskiego sklepu Veto.

Pragnę tutaj podziękować Laikowi za organizację, przeciwnikom za fajne i bezstresowe turlanie, do następnego panowie.

Zdjęć jak zawsze mało, wiem, wiem miałem obfotografować ale znów skupiłem się bardziej na graniu :)

1 komentarz:

  1. To mi uświadomiło jak ja dawno nie grałem moimi orkami w nic ... może się szarpnę na jakąś bitwę bo mnie namówiłeś tym wpisem :)

    OdpowiedzUsuń