wtorek, 27 stycznia 2015

Figurkowy Karnawał Blogowy vol. 5



Nadeszła piąta odsłona Figurkowego Karnawału Blogowego, której gospodarzem są Skavenblight oraz Kapitan Hack, którzy są twórcami blogu Hakostwo. Tematem tego wydania są "Niedokończone opowieści", co mnie cieszy. Również przy poprzedniej edycji, obiecałem bardziej się rozpisać, sorry Maniex, jednak Motywacja to nie temat dla mnie.. 

Moja niedokończona opowieść dzieli się na wiele rozdziałów, a nosi tytuł Skaveńska Horda. Zebranie satysfakcjonującej mnie ilości modeli pewnie potrwa lata, zwłaszcza że GW zasiliło szeregi skavenów o kilka moim zdaniem bardzo ładnych figurek. Jednak chciałbym się tutaj skupić na projektach które mi siedzą w głowie i do których już czynie jakieś przygotowania, chociaż nie wiem kiedy tak na prawdę się nimi zajmę na poważnie. 

I tak na pierwszy ogień pójdą Rat swarmy. Zebrałem całkiem spora ilość różnorodnych małych szczurów, które w moim założeniu przykleję na zwłoki orków/goblinów... Chciałbym na podstawkach przestawić żer szczurzego stada.. Jednak czy mi się to uda? Zobaczymy, jest to moja najbliższa (oraz pierwsza) próba konwersji więc efekt może być daleki od tego co mam w głowie :)





Na drugi plan pójdzie BSB. Wiem że bardzo popularne jest robienie sztandarowego z figurki warlorda z IoB, ja postanowiłem do tego celu wykorzystać metalowego warlorda, tutaj chcę podziękować mojej siostrze za jego zakup.. Zapytałem kilka osób jakie mają sposoby na sztandary, i po podsumowaniu wszystkiego doszedłem do wniosku że zrobię chorągiew z green stufu, efekt wydaje mi się najlepszy. Jednak jak na razie to tylko kolejny plan.



Jednak wraz ze zmianą pracy doba mi się drastycznie skurczyła. Do tego stopnia że mam problem napisać cokolwiek na blogu, nie mówiąc już o malowaniu. Mam nadzieję że w miarę szybko się ogarnę, wezmę do pracy i wrócę do mojej "niedokończonej opowieści"..




2 komentarze:

  1. Swarmy na zwłokach to świetny pomysł. Dodaje to trójwymiarowości tym modelom. Widzę, że jesteś uzbrojony w duże ilości szczurków ;) A sztandar z GSu akurat przy skavenach zawsze pasuje. Czy ktoś jest doświadczony z GSem, czy początkujący, efekt zawsze będzie pasował do szczurów ;)

    Widzę, że w odróżnieniu od innych, wyłowiłeś z projektu armii dwie niewielkie rzeczy, które można by było w miarę szybko dokończyć (gdyby był czas, chęci itd. oczywiście). Tym bardziej trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, staram się cieszyć z małych rzeczy.. A puki co nie mam rozpoczętych epickich projektów którymi warto się chwalić :)
      Pozdrawiam

      Usuń